The One I Can't Live Without - Chapter 3

Datum: 2012-02-28 Tid: 23:13:30 Kategori: The One I Can't Live Without
Selena gick sin väg och jag gick och satte mig vid ett bord och började äta.
Jag var inte alls hungrig men jag åt ändå eftersom jag måste för att orka.
När jag hade ätit upp, gick jag direkt upp till mitt rum.
Påvägen upp stötte jag på ett fan, fanet kollade på mig och såg att jag var trött så hon frågade,
- Mår du bra?
Jag började skratta lite eftersom det lätt lite konstigt sedan sa jag,
- Ja jag mår bra, bara lite trött, hur mår du själv?
- Hur jag mår? VAD TROR DU? jag pratar ju med min största idol.
- Jaha vem är din största idol då? skojade jag.
- DUUUU!
Jag log mot henne och sa,
- Då är du mitt största fan!
Jag kunde se hur glad hon blev när jag sa det, jag älskar verkligen att göra mina fans glada.



Jag gick upp på rummet. Mamma hade tagit en sväng in till stan för att shoppa lite så har ju hela hotellrummet för mig själv. Vilket är skönt, känner verkligen för att rensa tankarna litegrann. Jag hade ju inte konsert förren vid sju ikväll så jag hinner nog med lite tid för mig själv. Jag gick in till badrummet och började tappa upp vatten i badkaret.
Samtidigt som badkaret fylldes så gick jag ut på balkongen, satte mig ner och bara blundade.
Precis då jag blundade hörde jag hur det knackade på dörren. Jag ryckte till och klev upp från stolen och gick mot dörren.
"Undra vem det kan vara?" tänkte jag.
-
Jag öppnade dörren och till min stora förvåning ser jag Justin stå där.
-
- Hej Selena, stör jag? Sa han lite försiktigt.
- Nejnejnej, bara att komma in.
- Heheh, tack.
-
Jag stängde dörren och gick till Justin som hade satt sig på en stol i hallen.
-
- Var det något speciellt du ville? Frågade jag lite ivrigt.
- Nej, eller, eh.. asså.. jag vet inte. Sa han lite skakigt.
- Jaha.. okej, öhm.. Sa jag lite nervöst.
- Nejmen, alltså. Jag vill verkligen att du följer med till Hawaii. Liksom, det skulle verkligen vara jätte roligt, och vi kanske kan bli ännu bättre vänner och lära känna varandra bättre. Och sen, hade det varit lite awkward om jag åkte själv med både din och min mamma. Och jag tvingar dig verkligen inte.. men..
- Är du helt säker på det? Avbröt jag honom.
- Ja självklart. För alltså, vi har inte träffats på jätte länge och jag tycker att det här hade varit en väldigt fin möjlighet av att lära känna varandra ännu bättre. För jag gillar dig verkligen jätte mycket.. som vän.. hehe.
- Ja alltså, jag håller faktiskt med dig. Men okej, jag följer med! Det kommer bli kul! Men du.. vad ska du göra senare idag? Frågade jag honom.
- Gud vad bra! Öhm.. jag vet inte riktigt. Ska vi hitta på något, eller vad tänkte du?
- Jo jag tänkte så.. ja.
- Jomen jätte gärna, ska vi mötas nere i lobbyn på typ en timme?
- Jo det blir jätte bra.
- Okej vad bra, men då ses vi då. Sa han och kramade mig.
-
Han vände sig sedan om och gick ut genom dörren. Jag skyndade mig till badrummet, badkaret höll på att svämma över.. haha. Jag tänkte att jag hinner aldrig bada på bara en timme och fixa mig. Så jag började tömma badkaret, och började plocka fram kläder som jag skulle ta på mig. Jag rotade i hela garderoben och tog fram ett par svarta shorts och en vit tröja. Några smycken och sedan var det klart. Jag stoppade på mig allt och sedan fixade jag håret.
-

-
"Åh, vad skönt. Äntligen! Så som jag har väntat på att hon och jag skulle vara med varandra, ensamma. Det var väldigt längesedan. Eller ja, det är typ första gången. Men det ska bli roligt." Dom tankarna snurrade runt i skallen enda påväg ner till rummet.
-
Väl inne på rummet i min ensamhet fixade jag bara till håret lite snabbt och bytte tröja. Så nu hade jag på mig ett par svarta jeans, en svart t-shirt och en brun och svart jacka. Kändes bra.
Nu är det ju bara 5 minuter kvar, så jag går ner.
-
Påvägen till hissen mötte jag mamma.
- Hej älskling, vart är du påväg? Sa hon snällt.
- Jag ska gå och träffa Selena.
- Jaså? Vad trevligt, hälsa henne så mycket och ha det så roligt. Hejdå! Sa hon och kramad mig hårt.
- Jadå, mamma. Hejdå!
-
Jag sprang till hissen för att den höll på att åka ner, tog handen mellan dörrarna så dom öppnades igen. Fick dela hiss med en gammal tant, hon kollade på mig och sedan efter ett litet tag sa hon..
- Nämen, är det inte självaste Justin Bieber?
- Haha, jo det är ju det. Svarade jag vänligt.
- Men gud vad trevligt. Mitt barnbarn är ett sånt stort fan av dig!
- Men då får du hälsa till henne så mycket från mig då, men nu måste jag verkligen gå. Ha en trevligt dag, frun! Sa jag och gick ut ur hissen.
Och där står hon. Vackrare än någonsin. Ska jag vara helt ärlig, har jag haft eller jag har en liten crush på henne. Hon står där och vänder sig om och ser mig, hon ler och vinkar glatt.
-
Jag går mot henne, och ger henne en kram.
- Hej, vad fin du är! Sa jag snällt.
- Åh tack detsamma. Sa hon och gav mig ett extra leende.
- Vart vill du gå? Frågade jag.
- Nej det spelar ingen roll, något lugnt ställe. Orkar inte riktigt med skrikande fans just nu. Sa hon och skrattade.
- Nej, känner samma sak. Men vi kan ju gå ut bakvägen och ta en promenad?
- Låter som en bra idé. Sa hon och tog mig i armen och gick mot dörren.
-



Postat av: Emelie

Jättebra :)

2012-02-29 @ 16:59:13
Postat av: Anna

Grymt! Ser fram emot nästa! Tack för att du kommenterade på min blogg!

Kram Anna

2012-02-29 @ 22:01:04
URL: http://storiesofbeliebers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: